Past Forward: Αγαπημένες ‘Cult’ στιγμές της Ελληνικής ΤV στον 21ο αιώνα (Μέρος Γ’)

Χαρακτηριστική Εικόνα

Καλησπερίζω και πάλι το καλτ κοινό του anthem.gr στο τελευταίο και καλύτερο φυσικά μέρος του αφιερώματος. Πριν ξεκινήσουμε με την αντίστροφη μέτρηση από το νούμερο 6 μέχρι και την κορυφή, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στις οικογένειες και στους οικείους των επιβατών της αμαξοστοιχίας που έχασαν άδικα, τραγικά και αδικαιολόγητα την ζωή τους τα ξημερώματα της 1ης Μάρτιου 2023 στην σιδηροδρομική γραμμή των Τεμπών.

Εμείς οφείλουμε να αναλάβουμε δράση ενεργά να αλλάξει αυτό το σάπιο σύστημα συγκάλυψης, να μην ξεχάσουμε πότε αυτούς τους νέους ως επί το πλείστον ανθρώπους (όπως και όλους έχουν χαθεί άδικα σε αντίστοιχες τραγικές περιπτώσεις) ,να μην συγχωρέσουμε κανένα και μην επιτρέψουμε σε κανένα να παίζει με τίς ζωές μας στον βωμό του κέρδους.

Κλείνω αυτή την παρένθεση εδώ και συνεχίζουμε με το τελευταίο μέρος του άρθρου ξεκινώντας από την θέση 6.

6. Τζένη Χειλουδάκη vs Τζούλια Μπάρκα (Γυάλινος Κόσμος – Alter – 2001)

6

Ξεκινάμε με την σεζόν 2000-2001 και την κόντρα μεγατόνων που είχε απασχολήσει όλα τα μεσημεριανάδικα της χώρας κι είχε προσφέρει σκηνές άπειρου κάλλους στο τηλεοπτικό κοινό. Δύσκολα θα βρεις κάποιον που να θυμάται για ποιον λόγο ξεκίνησε η διαμάχη της ηθοποιού με την Τζένη Χειλούδακη. Παρόλα αυτά όλοι θυμούνται τις ατάκες περί γυναίκας μαϊμού της Τζούλιας Μπάρκα κρατώντας μάλιστα μια μπανάνα αλλά και την απάντηση της κ. Χειλουδάκη «αν ήταν να είμαι σαν κι εσένα, καλύτερα να πάω στο Λονδίνο και να τον ξανακολλήσω σαν την Καρλότα».

Για όσους δεν γνωρίζουν να πούμε ότι η κ.Χειλουδάκη είναι γνωστό πρώην μοντέλο της δεκαετίας του 90′ που είχε προχωρήσει σε ενέργειες για επέμβαση αλλαγής φύλλου σε ηλικία μόλις 13 ετών (Γεννήθηκε ως Ιωάννης Χειλουδάκης). Είχε απασχολήσει κυρίως τα media για την ερωτική σχέση που είχε με ένα δικαστικό λειτουργό σε ένα τεράστιο σκάνδαλο για την εποχή εκείνη. Έχει περπατήσει στις μεγαλύτερες πασαρέλες, έχει φωτογραφηθεί σε πολλά εξώφυλλα της εποχής αλλά παράλληλα θεωρήθηκε ”τρόπαιο χλιδής” και πληρώθηκε να κάνει τα ερωτικά ”γούστα” εραστών υπεράνω υποψίας για την κοινωνία. Είναι και συγγραφέας καθώς έχει κυκλοφορήσει βιβλίο με τίτλο ”Η Μαύρη βίβλος-Αποκάλυψη του Ιωάννου” στο οποίο περιγράφει σε 23 ιστορίες από την τότε ζωή της φέρνοντας στην επιφάνεια διαφθορά,βίτσια και αλλόκωτες διαστροφές.

Από την άλλη η κ. Μπάρκα η οποία εδώ και 4 χρόνια έχει φύγει από την ζωή νικημένη από τον καρκίνο ήταν μεγάλη δόξα των βιντεοταινιών της δεκαετίας των 80s και των 90s. Την εποχή που διαδραματίζεται το παραπάνω ξεκατίνιασμα έκανε κάποια μουσικά show σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα οποία διέκοψε απότομα το 2002 μετά σοβαρό επεισόδιο που υπέστη στην σκήνη και την ανάγκασε να αποσυρθεί οριστικά από τις πίστες.

5. Έφη Θώδη vs Ρούλα Βροχοπούλου (Kαλημέρα σας -Αlter – 2009)

5

Θέση νούμερο 5 και άλλη μια είσοδος του αγαπημένου πρώην τηλεοπτικού σταθμού Alter με εκπομπή του Γιώργου Αυτιά. Εδώ οι κυρίες δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις! Μιλάμε για την κ. Ρούλα Βροχοπούλου γνωστή από την συμμετοχή της στο ριάλιτυ ”The Wall” του 2005-06 με παρουσιαστή τον Ανδρέα Μικρόυτσικο. Η κ.Βροχοπούλου είχε απασχολήσει έντονα τα media με τον χαρακτήρα της αλλά κυρίως με την αλησμόνητη ιστορία του αποτυχημένου γάμου της με έναν άνδρα αλβανικής καταγωγής ονόματι Φραν (:), για τον οποίο έβγαινε καθημερινά σε μεσημεριανές εκπομπές κλαίγοντας παρακαλώντας τον να επιστρέψει στην ζωή της και στον γάμο τους, αφού εκείνος φέρεται να είχε εξαφανιστεί από την ζωή της και να έχει επιστρέψει στην πατρίδα του λίγο μετά τον γάμο τους.

Στο συγκεκριμένο καυγά, την φωνή της λογικής φαίνεται να έχει αναλάβει παραδόξως η πασίγνωστη δημοτική τραγουδίστρια (και προσωπική μου αγαπημένη) Έφη Θώδη, η οποία εκείνη την εποχή είχε εκδώσει 2 δίσκους με επανεκτελέσεις αγγλόφωνων κομματιών όπως το ”I can’t take my eyes of you” (ή οφ οφ γιου όπως ερμήνευεσε η ίδια αξεπέραστα), ”Jingle Bells” (ή γινκλι μπέλς κατα τα λεγόμενα της) και άλλα. Ο καυγάς ξεκινάει όταν η ίδια η κ. Βροχοπούλου δηλώνει ότι θέλει να λάβει μέρος στα πολιτικά δρώμενα της χώρας με το ΠΑΣΟΚ. Τότε η κ. Θώδη εκνευρίζεται με αυτή την δήλωση και ξεσπάει η παρακάτω λογομαχία άνευ προηγουμένου μεταξύ τους:

-Θα πάω στη Βουλή, θα ασχοληθώ με τα κοινά, θα ασχοληθώ με το πρόβλημα των μεταναστών, δεσμεύομαι ότι δεν θα δεχτώ βουλευτική αποζημίωση από κανέναν και θα πηγαίνει η αμοιβή μου στα ιδρύματα και τα τρία (;). Είμαι υπέρ των αδυνάτων. (Βροχοπούλου)
-Έχεις χαζέψει τελείως εσύ! Πάει τα έχασες μεγάλη γυναίκα, έλα στα συγκαλά σου! (Θώδη)
-Σε παρακαλώ, που θα μου πεις εμένα! Εσύ τί κάνεις; Πως θα κερδίσεις τον κόσμο; Ούτε με το τραγούδι θα κερδίσεις στον κόσμο, ούτε με την εμφάνιση την εντυπωσιακή! (Βροχοπούλου)
-Με το τραγούδι τον κερδίζεις τον κόσμο! (Θώδη)
-Είσαι λάθος! (Βροχοπούλου)
-Ποια είναι η προσφορά σου εσένα στην κοινωνία Ρούλα; Ποια; Τα δάκρυα για έναν άντρα! Κροκοδείλια δάκρυα! Αυτό έχεις προσφέρει μόνο! (Θώδη)
-Εσύ δεν έχεις μάτια να δεις τι έχω κάνει και μπορεί και να με ζηλεύεις κιόλας από κει που με βλέπεις! (Βροχοπούλου)
-Εγώ να ζηλέψω εσένα Θεός φυλάξει! (Θώδη)
-Ναι ζηλεύεις γιατί μπροστά σε μένα δεν μπορείς να σταθείς! Έχεις την μόρφωση που έχω εγώ;  (Βροχοπούλου)
-Την είδα την μόρφωση σου! (Θώδη)
-Εσύ τι έχεις κάνει; Ξέρεις μια γλώσσα αγγλικά, γαλλικά; Να τραγουδάς μόνο τα βλάχικα; Τι έχεις κάνει να βγαίνεις με τον Μήτσο στις μπανιέρες και να ξεφτιλίζεσαι; (Βροχοπούλου)
-Βούλωσέ το στόμα σου, μακάρι να σου να βλάχα, βούλωσε το στόμα σου! (Θώδη)

Για την ιστορία η ζωντανή σύνδεση κλείνει με τις δύο τους να τραγουδάνε από ένα τραγούδι η μια στην άλλη ανταλλάζοντας γλυκόλογα και φιλοφρονήσεις του τύπου ”Κούκλα μου ,αστέρι μου κλπ”. Όπως θα έλεγε και ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος ”Εδώ είναι μια στιγμή παραφροσύνης”

4. Άσπα Τσίνα vs Φωτεινή Τσιτσίγκου vs Eλεάνα Παπαϊωάννου (Fame Story – Ant1 – 2002)

4To ξέρατε, το θέλατε, το περιμένατε και είναι εδώ! Ένας τριπλός καυγάς που άφησε ιστορία με ατάκες όπως “Δεν καταλαβαίνω την έκρηξη σου” και “Τι της έχω κάνει μωρέ της μαλ@κ..μενης γαμωτοαστοδιαλο”. Ας το πάρουμε όμως το πράγμα από την αρχή. Την πρώτη σεζόν του δημοφιλούς talent show ”Fame Story” το 2002 με παρουσιαστή τον Αντρέα Μικρούτσικο, μια από τις διαγωνιζόμενες τραγουδίστριες του διαγωνισμού η Άσπα Τσίνα έκανε χρήση της δυνατότητας που τους έδινε το παιχνίδι να συνομιλήσουν προσωπικά μαζί με τον παρουσιαστή σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο και να του πει όσα την προβλημάτιζαν. Μέσα στα όσα ανέφερε στην συνομιλία αυτή αναφέρθηκε και σε πολλούς συνδιαγωνιζόμενους της. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε για την Φωτεινή Τσιτσίνγκου τα εξής: “H Φωτεινή έχει ένα χάρισμα που το έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι που ανήκουν σε αυτή την φυλή (σ.σ Ρομά) αλλά παιδί θαύμα δεν είναι και είμαστε και σε διαφορετικό επίπεδο, διαφορετικό μήκος κύματος. Όσο για την Ελεάννα ο τσαμπουκάς που βγάζει είναι ψεύτικος δεν ξέρω τι αξίες και τι παιδεία έχει πάρει από την οικογένεια της και συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο που δεν αρμόζει σε μία κυρία”.

Αυτά ειπώθηκαν στην ιδιωτική συνομιλία με τον Ανδρέα Μικρούτσικο ωστόσο οι τηλεθεατές που επικοινωνούσαν προ social media τότε μέσω email με τους αγαπημένους τους παίκτες, μετέφεραν στην Φωτεινή και στην Ελεάννα τα λεγόμενα της. Έτσι η ίδια η Ελεάννα προσκάλεσε όλους τους διαγωνιζόμενους και έδωσε το χαρτί με τα mail στην ίδια την Άσπα για να διαψεύσει ή να επιβεβαιώσει τα όσα είχε πει. Αφού η Άσπα διάβασε και επιβεβαίωσε τα λεγόμενα της άνοιξαν δύο μέτωπα μεταξύ της Άσπας και της Φωτεινής αλλά και της Άσπας εναντίον της Ελεάννας. Έτσι ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος μεταξύ τους:

-Δεν είσαι Θεός και την δική μου την οικογένεια και κανενός εδώ μέσα, δεν θα την κρίνεις εσύ! (Ελεάννα)
-Τι ζητάς ρε Άσπα ρε γαμώτι; Σου ‘χω κάνει κάτι; Πες μου! (Φωτεινή)
-Δεν καταλαβαίνω την έκρηξη σου! (Άσπα)
-Σκάσε ρε γαμώτι, μην κάνεις αυτό το ειρωνικό ντάξει; (Φωτεινή)
-Ειρωνικό το εκλαμβάνεις εσυ! (Άσπα_
-Άσε με Γρηγόρη (σ.σ Γρηγόρης Πετράκος), τι της έχω κανει μωρέ της μ@λακισμένης γαμωτοαστοδιαλο!Αφάνταστα την λυπάμαι είσαι ο πιο κακός άνθρωπος που έχω γνωρίσει στην ζωή μου! (Φωτεινή)
-Συνέχισε αυτό το ύφος για να δεις πως θα σου ορμίσω αλήθεια στο λέω! (Ελεάννα)
-Φοβήθηκα! (Άσπα)
-Άμα φας μπουνιά θα φοβηθείς! (Ελεάννα)
-Κοίταξε την τώρα δεν μιλάει! (Φωτεινή)
-Αδιαφορώ απλά! (Άσπα)
-Μμμ… και εγώ αδιαφορούσα! (Φωτεινή)
-Πρόβλημά σου! (Άσπα)
-Τώρα είναι πρόβλημά μου ε; (Φωτεινή)
-Λοιπόν για να τελειώνουμε την οικογένεια μου, μην την ξαναπιάσεις στο στόμα σου γιατί θα γίνω σκύλα και θα σου βγάλω τα μάτια ρε συ Άσπα! (Ελεάννα)
-Το θέμα είναι να κρατήσουμε το πολιτισμό εδω μέσα. (Νότης Χριστοδούλου)
-Άντε ρε ποιον πολιτισμό; (Ελεάννα)
-Ελεάννα δεν θα μου ξαναμιλήσεις με αυτό, τον τρόπο. Το άντε ρε, δεν στο επιτρέπω! (Νότης Χριστοδούλου)
-Άσπα στο λέω τελευταία φορά μην ξανασχοληθείς με εμένα γιατί εδώ μέσα θα το κάνω καλοκαιρινό! (Ελεάννα)

Αξέχαστη στιγμή που δεν μπορούσε να λείπει από το τοπ 20.

3.Παναγιωτής Χατζηστεφάνου VS Δάφνη Μπόκοτα (Fame Story – Ant1 – 2005)

3

Μένουμε στο Fame Story και περνάμε σε μία εμβληματική μορφή του τοπ. Μιλάμε φυσικά για τον ασυμβίβαστο και αντισυμβατικό στυλίστα, φωτογράφο, συγγραφέα και πολλά ακόμα με την πολύ σπουδαία καριέρα στην Αμερική κυρίως Παναγιώτη Χατζηστεφάνου. Η ιστορία μας ξεκινάει όταν ο καθηγητής της μουσικής ακαδημίας Παναγιώτης Χατζηστεφάνου διώχνει απο το μάθημα του την μαθήτρια τότε Νανσυ Αλεξιάδη λόγω ανάρμοστης, ειρωνικής και προκλητικής συμπεριφοράς. Μετά απο αυτή την αποχώρηση ακολούθησαν και άλλοι μαθητές της ακαδημίας οι οποίοι αρνήθηκαν να συνεργαστούν με τον καθηγητή τους κύριο Χατζηστεφάνου. Τότε ήταν και η στιγμή που ο καθηγητής εξερράγη λέγοντας απευθυνόμενους προς τους μαθητές:

-Ξέρετε ποιον έχετε μπροστά σας; Είστε πολύ λίγοι και είναι τιμή σας που βρίσκεστε εδώ και έχετε την ευκαιρία να σας μάθω κάποια πράγματα. Είμαι τεράστιος καλλιτέχνης και για μένα έχουν γράψει μέχρι και οι New York Times. Πρέπει να με σέβεστε!

Το γεγονός αυτό δεν άφησε φυσικά δεν άφησε ασχολίαστο στο κυριακάτικο live η παρουσιάστρια Τατιάνα Στεφανίδου θέλοντας να μετατρέψει το show σε κουτσομπολίστικο μεσημαριανάδικο, φέρνοντας τους μαθητές σε απευθείας αντιπαράθεση με τον καθηγητή τους κύριο Χατζηστεφάνου. Ο κύριος Μουρατίδης, μέλος της κρητικής επιτροπής δυσαρεστημένος από όσα έβλεπε θέλησε να την πει στην Τατιάνα Στεφανίδου για την τροπή που πήρε η εκπομπή.

Τότε τον λόγο πήρε ο διευθυντής της ακαδημίας και γνωστός χορογράφος Πάνος Μεταξόπουλος που με την σειρά του ζήτησε από τον κύριο Μουρατίδη να εκφράσει την άποψη του για την συμπεριφορά του κυρίου Χατζηστεφάνου προς τους μαθητές του. Ο κύριος Μουρατίδης είπε ότι οι καθηγητές σε σχολές τέχνης ανα τον κόσμο είναι ιδιαίτερα συνήθως άτομα με έντονες προσωπικότητες, θέλοντας να δικαιολογήσει την έκρηξη και την έπαρση που είχε ο κύριος Χατζηστεφάνου προς τους μαθητές του. Τότε τον λόγο πήρε το έτερο μέλος της κρητικής επιτροπής Δάφνη Μπόκοτα λέγοντας:

-Δεν μπορούμε να παρέμβουμε στα θέματα της σχολής ,μπορούμε να όμως να σχολιάζουμε αυτό που βλέπουμε. Και αν για μένα έχουν γράψει τα νέα του Ψαροντούφεκου δεν υπάρχει λόγος να το πω σε όλη την Ελλάδα! (Αναφερόμενη προφανώς στην έπαρση του κύριου Χατζηστεφάνου για το άρθρο των New York Times)

O κύριος Χατζηστεφάνου προφανώς δεν μπορούσε να αφήσει ασχολίαστο το γεγονός και απευθυνόμενος στην κυρία Μπόκοτα με γλυκείς και εγκάρδιους χαρακτηρισμούς μας χάρισε τον παρακάτω ”ιστορικό” μονόλογο ξεκατινιάσματος:

-Άλλο οι New York Times και άλλο τα νέα του Ψαροντούφεκου βλάχα! Βλαχάρα αμόρφωτη τελευταία, γύφτισσα, γελοία, τζιβιτζιλού, τελευταία, γριά εξηντάρα άσχετη που δεν έχεις πιάσει New York Times στα χέρια σου, βλαχογκόμενα που καταστρέφεις το ελληνικό τραγούδι με τους Ρουβάδες! Γελοίοι έχετε το ελληνικό…

Στο ”ελληνικό” ο ANT1 προφανώς θέλοντας να σταματήσει το παραλήρημα του κυρίου Χατζηστεφάνου πέρασε σε διαφημιστικό διάλλειμα και έτσι δεν μάθαμε ποτέ που θα σταματούσαν οι χαρακτηρισμοί του στιλίστα. Ακόμα και έτσι όμως είναι μια στιγμή που αντικατοπτρίζει τηλεοπτικά την αρχή της προηγούμενης δεκαετίας και δικαίως βρίσκεται τόσο ψηλά στην λίστα.

2. Μr. Εθνικά Μπούτια vs Ταμπάκης (Δεν ήξερες δεν ρώταγες – Extra 3 – 2006)

2

Περνάμε στο νούμερο δύο και σε δύο ονόματα συνώνυμα του καλτ. Ο λόγος για τους Γ. Ταμπάκη και Γ. Σταυρόπουλο (aka Mr. Μπούτια).Η ιστορία έχει ως εξής. Ο αγαπημένος ερμηνευτής Γιώργος Ταμπάκης γνωστός από την άλλη υπερκάλτ εκπομπή της Αννίτας Πάνια ”Παρατράγουδα” είναι καλεσμένος για ερμηνεύσει ζωντανά κάποια τραγούδια στην εκπομπή του Φ. Καμπούρη ”Δεν ήξερες δε ρώταγες”. Μεταξύ των καλεσμένων στο πάνελ της εκπομπής βρίσκεται και ο Γιώργος Σταυρόπουλος ο οποίος μετά την λήξη της εμφάνισης του κυρίου Ταμπάκη ζητά τον λόγο από τον παρουσιαστή για να σχολιάσει την επιλογή του τραγουδιού ”Παιδιά της Ελλάδος” της Σοφίας Βέμπο. Έτσι λοιπόν ο κύριος Σταυρόπουλος παίρνει τον λόγο και απευθυνόμενος στον κύριο Ταμπάκη διαδραματίζουν μεταξύ τους τον παρακάτω διάλογο:

-Κύριε Ταμπάκη γεια σας! (Mr. Μπούτιας)
-Γεια σας, χαίρομαι που σας βλέπω! (Ταμπάκης)
-Και εγώ σας σέβομαι, σας εκτιμώ, είστε παλιός γνωστός, καλά κάνατε και αρχίσατε μία καριέρα και σας βοήθησαν είστε καλός καλλιτέχνης αλλά όχι και τα Παιδιά της Ελλάδος παιδιά γαμώτο! Θα τρελαθώ, σαν να φτύνουμε την εικόνα της μεγάλης μας Βέμπο, πείτε ένα άλλο τραγούδι για show κάντε show ,μα παιδιά της Ελλάδος παιδιά; (Mr. Μπούτιας)
-Εσείς κάνετε την εκπομπή show, όχι εγώ (Ταμπάκης)
-Βρε καραγκιόζη εγώ κάνω την εκπομπή show; Βρε ελεεινέ καραγκιόζη που γελάει όοοοολος ο κόσμος με σένα θα πεις σε μένα! Δεν ντρέπεσαι που ξεφτίλισες όλη κάτω την Σπάρτη και γελάει όλος ο κόσμος, εμένα λες ρε καραγκιόζη! Ντροπή σου ρε! Ποιος είσαι εσύ ρε καραγκιόζη; Πως τόλμησες και τα ‘βαλες με μένα; Πως τόμλησες! Άστο διάολο καραγκιόζη ξεφτιλιστήκαμε! (Mr. Μπούτιας)
-Θα μιλάτε καλύτερα (Φ. Καμπούρης)
-Μα τι να μιλάω καλύτερα (Mr. Μπούτιας)
-Θα μιλάτε καλύτερα είπα! (Φ. Καμπούρης)
-Άσε μας τώρα θα μιλήσει ο καραγκιόζης για μένα! (Mr. Μπούτιας)
-Σας παρακαλώ πολύ! Αρκετά κύριε Σταυρόπουλε, θα μιλάτε με σεβασμό. (Φ. Καμπούρης)
-Με σεβασμό; Σεβασμό σε αυτό…το πράμα που έχω απέναντι μου; Με πρόσβαλε εγώ δεν είχα κακή πρόθεση αλλά έχει καβαλήσει το καλάμι ο κύριος αλλά να προσέξει γιατί το καλάμι σπάει και μπαίνει κάπου κάποια στιγμή (Mr. Μπούτιας)
-Φτάνει αρκετά! Ως εδώ είπα, τελειώσατε! (Φ. Καμπούρης)
-Εντάξει, εγώ αυτά που είχα να πω τα ‘πα (Mr. Μπούτιας)
-Γιώργο θέλεις να πεις κάτι; (Φ. Καμπούρης)
-Θέλω να πω! (Ταμπάκης)
-Για να μην λέμε αερολογίες όπως την άλλη φορά (Φ. Καμπούρης)
-Ε τότε γιατί με κάλεσες στην εκπομπή σου; Γιατί με κάλεσες; Εγώ ήθελα απλά να πω πως θα εμφανίζομαι στο ”Erotika” με τα κορίτσια κάθε Πέμπτη! (Ταμπάκης)

Mετα από αυτό το επικό ξεκατίνιασμα η εκπομπή πάει σε διάλλειμα και στην επιστροφή του ο κύριος Σταυρόπουλος ισχυρίζεται με φανερά κλαμένη φωνή σε μία ακόμα τρομερή ερμηνεία του ότι κατά την διάρκεια του διαλείμματος ο κύριος Ταμπάκης μετά από καυγά που είχαν τον χτύπησε και ότι θα απαντήσει με μήνυση εναντίον του. Για πολλά λεπτά προσπαθούσε να πείσει τον κόσμο ότι πονάει το πόδι του από το χτύπημα του κυρίου Ταμπάκη με το πάνελ ωστόσο να μην τον πιστεύει θεωρώντας ότι είναι ένα ακόμα τέχνασμα του για να απασχολεί και να είναι το επίκεντρο, με εκείνον εν τέλει να αποχωρεί με δάκρυα στα μάτια από την εκπομπή σε μια στιγμή απείρου κάλους της ελληνικής τηλεόρασης που δεν θα μπορούσε να μην βρίσκεται τόσο ψηλά στην λίστα.

Για όσους αναπόλησαν την στιγμή αυτή παραθέτω τον σύνδεσμο για την ξαναθυμηθούν:

1. Μr.Εθνικά Μπούτια VS Εθνικός Σταρ (Made In Greece – Extra 3 – 2005)

1

Η μητέρα των μαχών, το Έβερεστ της καλτίλας, μια κόντρα που κρατά πάνω από 25 χρόνια πλέον και δεν μιλάμε για άλλους εκτός από του δύο εικονιζόμενους: Ανδρέα Ευαγγελόπουλο (aka Εθνικός Σταρ) και τον Γιώργο Σταυρόπουλο (aka Μr. Εθνικά Πόδια ή Mr.Μπούτια κατά τον κύριο Ευαγγελόπουλο). Αυτή η κόντρα κρατάει δεκαετίες έχει περάσει από δικαστήρια αλλά και από ”Ερωτοδικεία”, έχουν ανταλλάξει μπουνιές ουκ ολίγες φορές, έχουν ανταλλάξει αντεγκλήσεις με χαρακτηρισμούς όπως ”Τι λές μωρή μαιμού του Φαραώ ” και ”Εγώ είμαι καλύτερη από σένα και πιο αξιόλογη από ‘σένα και πιο ταλαντούχα από σένα”. Μια κόντρα που ξεκίνησε πίσω στο μακρινό 1997 όταν ο κύριος Σταυρόπουλος σε μια αξέχαστη βραδιά εμφανίστηκε στην εκπομπή της κυρίας Μιχαλονάκου ”Ερωτοδικείο” ως εστεμμένος εθνικός σταρ με ζωντανή απονομή θέλοντας να κλέψει τον τίτλο του εθνικού σταρ (ο οποίος στην ταυτότητα του έχει καταχωρίσει ως επάγγελμα Εθνικός Σταρ και δεν είναι πλάκα) από τον προκάτοχο του τίτλου Ανδρέα Ευαγγελόπουλο. Μια κόντρα που αναζωπυρώθηκε μετά από χρόνια χάρη στην εκπομπή του κυρίου Καμπούρη. Τα λόγια φτωχά για να περιγράψουν τις στιγμές που μας έχουν χαρίσει οι δυο τους. Για όσους δεν ξέρουν παραθέτω ένα σύνδεσμο παρακάτω με αναλυτική αναδρομή στην κόντρα τους από το netwix σε μια cult στήλη αφιερωμένη στην κόντρα τους.

Ό,τι και να πούμε τα λόγια είναι περιττά. Όταν μιλάμε για cult είναι τα δυο πρώτα ονόματα που μας έρχονται στο μυαλό και όχι άδικα. Η κορυφή τους ανήκει και θα τους ανήκει για πολλά χρόνια ακόμα. Σαν το παλιό καλό κρασί με τα χρόνια γίνεται καλύτερο.

BONUS Η κραυγή του Μr. Μπούτια (Made In Greece – Extra 3 – 2005)

Χαρακτηριστική Εικόνα

Τέλος επειδή το θέλατε και δεν το είδατε, η μοναδική στιγμή του κυρίου Σταυρόπουλου και πάλι στην εκπομπή του κυρίου Καμπούρη. Αυτή η Επιδαυριακού επιπέδου ερμηνεία του μονολόγου μίας μάνας που θρηνεί το νεκρό παιδί της. Μια στιγμή συνώνυμο του καλτ όπως και η αξεπέραστη κραυγή με το μακρόσυρτο ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ –  σήμα κατατεθέν του αυτοαποκαλούμενου Mr. Εθνικά πόδια. Για την ιστορία να πούμε ότι ο όντως υπήρξε μοντέλο του ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη και δεν είναι μια ιστορία που έχει βγάλει από το μυαλό του όπως πολλοί νομίζουν. Αλλά μην ξεχνάτε όπως λέει και ο ίδιος στην αρχή του συγκεκριμένου στιγμιότυπου “Ό,τι και να λέτε εγώ σας αγαπώ”

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Παιδί μου…
Νεκρό σε βλέπω στο φέρετρο… με το παρθενικό… με το παρθενικό σεντόνι τυλιγμένο…
εσένα που καμάρωσα, εσένα που έκανα τα πάντα να δω γαμπρό… και η νύφη! ΚΟΙΤΑ ΤΗ! ΚΟΙΤΑ ΤΗ! Πεθαίνει… πεθαίνει… κι εγώ… να ζω…. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑρρωσταίνω

Για όσους μύστες και μύστισσες μείνατε μέχρι το τέλος αξίζετε το βραβείο καλτίλας και δίκαια είστε αναγνώστες του anthem.gr! Αν σας άρεσε αυτά τα τρία μέρη στείλτε μας τα σχόλια και την άποψη σας. Έρχονται πολλά αντίστοιχα άρθρα μόνο στο anthem.gr φυσικά!

ΤΗΕ ΕΝD….