Πρεμιέρα της νέας στήλης μου Six Songs. Στη νέα αυτή στήλη θα κατηγοριοποιούμε τραγούδια, μπάντες και δίσκους ανάλογα με την κοινή θεματολογία ή φύση των τραγουδιών.
Το τραγούδι στη διαφήμιση αποτελεί τη ραχοκοκαλιά μίας καλής διαφήμισης, αφού μπορεί να την αναδείξει σε μεγάλο βαθμό και να διορθώσει τυχόν ατέλειες σε αυτή, αποσπώντας το θεατή. Επίσης σε βοηθάει να το συνδέσεις με την εταιρία χάρη στις αλλεπάλληλες επαναλήψεις της διαφήμισης. Στο σημερινό Six Songs θα δούμε 6 τραγούδια που μας έμαθαν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ή τραγούδια που έγιναν ευρέως γνωστά μέσω αυτών.
Η σχετικά ήρεμη αρχή του Fire δε σε προετοιμάζει για το δυναμικό ρεφρέν του που το ανέδειξε σε indie χιτάκι και φυσικά ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια που έχουν παιχτεί σε διαφημίσεις. Καταπληκτικό τραγούδι και ωραίο μουσικό ντύσιμο για να ακούς προσφορές πακέτων 😛
Πάμε σε κάτι πιο παλιό. Από τα λίγα τραγούδια σε τέτοιου είδους διαφημίσεις, που έγιναν γνωστά όχι λόγω του ρεφρέν, αλλά λόγω της εκπληκτικής εισαγωγής, το χιτ των Dandy Warhols αποδείχθηκε ένα από τα τραγούδια που έψαχνα πολύ καιρό, γιατί μου είχε κολλήσει λόγω της διαφήμισης. Η εισαγωγή εννοείται πως έχει μείνει χαραγμένη σε όλους, ενώ και το ρεφρέν είναι απίστευτα κολλητικό.
Φοβερή κομματάρα από τις εποχές που οι Kaiser Chiefs ανήκαν στην αφρόκρεμα της indie σκηνής. Παίζει σκηνές από το video clip να ήταν και στο background της διαφήμισης με το ίδιο το τραγούδι να κλέβει την παράσταση.
Η ελληνική συμμετοχή στο σημερινό Six Songs. Οι Cyanna ακολουθούν τη συνταγή της επιτυχίας με ένα πολύ ενδιαφέρον ρεφρέν, ενώ και το υπόλοιπο τραγούδι ξεχωρίζει χάρη και στα ηλεκτρονικά στοιχεία που διαθέτει. Κολλητικότατο, οπότε λογική η ένταξή του σε διαφήμιση.
Πάμε στο πιο πρόσφατο τραγούδι της λίστας. Η αλήθεια είναι πως ίσως αυτό το κομμάτι το αγάπησα περισσότερο λόγω του Pro παρά λόγω της διαφήμισης. Άρτιο τραγούδι, με το ρεφρέν να κορυφώνεται και να τραγουδιέται από όλο το συγκρότημα.
Το καλύτερο για το τέλος δε λένε; Τι να πει κανείς για το απίστευτο I’d Love To Change The World; Το κομμάτι του Alvin Lee και των Ten Years After αποτελεί ένα από τα καλύτερα blues κομμάτια ever. Κυκλοφόρησε το 1971 και ακούγεται τόσο φρέσκο σαν να βγήκε την προηγούμενη δεκαετία. Τα φοβερά φωνητικά, το εξαιρετικό σόλο και αυτή η χαρακτηριστική εισαγωγή το κάνουν απλά το καλύτερο κομμάτι που έχει παιχτεί σε διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας.
Είναι και σε διαφήμιση, αλλά το ακούς και στην αναμονή, όταν παίρνεις στο τηλεφωνικό κέντρο της Cosmote και αποτελεί αρκετά ευχάριστο άκουσμα.
Καταπληκτικό τραγούδι, οριακά εκτός λίστας.
Προσθέστε κι εσείς στα σχόλια κι άλλα τραγούδια από τέτοιες διαφημίσεις που μπορεί να παρέλειψα ή να μη μπορούσα να συμπεριλάβω (ήδη έχω σκεφτεί 2-3).
Στο επόμενο Six Songs θα ασχοληθούμε με mashups και το ανακάτεμα των μουσικών ειδών ή καλλιτεχνών σε ένα τραγούδι.